Kaart wordt geladen...
Op donderdag 31 december stellen we samen met de chiro ons tentje weer op aan de kerststal. we verwelkomen de zangertjes en hun ouders met een wafel, chocomelk, jenevertje . Iedereen welkom van 9 tot 12
Op donderdag 31 december stellen we samen met de chiro ons tentje weer op aan de kerststal. we verwelkomen de zangertjes en hun ouders met een wafel, chocomelk, jenevertje . Iedereen welkom van 9 tot 12